CHOR UVRIU DANIS/TAVANASA

Il chor Uvriu e vegnius fundaus suenter la fusiun dils dus chors mischedau e baselgia.

Nus essan in giuven chor inovativ e cantein canzuns da tuts geners. Era en baselgia accumpogna il chor las fiastas da baselgia sco era sepulturas cun canzuns ecclesiasticas.

L`emprova da cant ei mintgamai la gievgia sera allas 20:00 uras. Era novs commembers che han plascher da cantar ein beinvegni tier nus.

Der Chor Uvriu wurde nach der Fusion des Gemischten und des Kirchenchores gegründet.

Wir sind ein junger, innovativer Chor und singen Lieder aller Arten. Mit kirchlichen Liedern werden die Festlichkeiten und auch Trauerfeiern vom Chor Uvriu begleitet.

Die Singproben finden jeweils am Donnerstagabend um 20.00 Uhr statt. Auch neue Mitglieder, welche Freude am Singen haben, sind bei uns willkommen.

• Name: Daniel Carigiet
  • PLZ / Ort: 7165 Breil/Brigels